A jó ötlet még nem garantálja a sikert
“Hogy a jó ötletből hogyan lesz üzlet, hogyan keresünk együtt sok pénzt, ezekre a kérdésekre nagyon kevesen tudnak nem hogy jó, de egyáltalán bármilyen választ adni” – Gaál Csaba, befektető
Miért fontos, hogy már az ötlet megszületésének pillanatában Ön is tudjon arra a kérdésre is válaszolni, „Ki fog a termékért, szolgáltatásért fizetni?”
Miért nem elég az, hogy egy innovatív ötlettel rendelkezik?
Miért foglalkozna bárki egy olyan ötlettel, amire a piacnak, az ügyfeleknek nincsen szüksége?
Ne kövesse el ezt a hibát Ön is!
Egy ötlet életre keltése során az egyik legkritikusabb lépés a piaci validáció, a potenciális vásárlók, felhasználók minél alaposabb ismerete, véleményeik begyűjtése.
A projekt korai szakaszában elvégzett piaci tesztek 53%-kal csökkentik a piacra vitel során várható kockázatokat!
Minden új ötlet piacra vitelét megelőzően szükségesnek tartjuk elvégezni a piac tesztelését, minden esetben javasoljuk Ügyfeleinknek már a termékfejlesztés során megkérdezni várható felhasználóik véleményét (nem, nem csak a közeli hozzátartozók, barátok véleményét), hogy ötletük életképes-e, piacképes-e abban a formában, ahogyan tervezték?
Potenciális vevőink vajon fizetnének-e a mi termékünkért, szolgáltatásunkért? Minél több pozitív – vagy negatív – visszajelzést begyűjtünk, annál nagyobb esélyünk van arra, hogy sikeresek legyünk – az ötlet megvalósításában és akár befektetők bevonásában is.
Szeretne már a projekt korai fázisában tisztában lenni azzal, hogy a potenciális célcsoportjának mi jelent igazán értéket?
Vajon képes az ötlet, a fejlesztés stabil keresletet generálni?
Tanácsadóink segítenek ezekre a kérdésekre választ kapni!
Minél kevesebb elméleti elem marad a stratégiánkban, a tervezett piacra lépésünkben, és minél több tervünket támasztjuk alá valós piaci visszajelzésekkel, annál hitelesebb és valószínűbb, hogy kivívja potenciális befektetőink figyelmét is.
„Mélyen beleásták magukat, hogy mi milyen üzleti modell mentén és hogyan dolgozunk, és nagyon sok tanácsot adtak, hogy ezt hogyan kell újabb, magasabb szintre emelni”
Kérje Tőkebefektetés alkalmassági felmérésünket, amiből kiderül, hogy mely területeken áll már a készen egy befektetői bemutatkozásra és mely elképzelések azok a stratégia, a növekedés kapcsán, amiket finomítva, fejlesztve még eredményesebbé teheti projektjét!
A fenti és ehhez hasonló kérdéseket nem csak abban az esetben kell boncolgatni, amikor befektetőt, partnert keresünk ötletünk megvalósításához, hanem minden projekt elindítása előtt javasoljuk átgondolni, megtervezni.
Miben tudjuk projektjét támogatni?
Az ötlet piaci validációja – külpiaci üzletágunkkal együttműködve szakértői segítséget kínálunk a validáció során:
- mystery shopping
- versenytársak elemzése
- célcsoport azonosítása
- értékesítési partnerek felkutatása stb.
Miért az M27 ABSOLVO a megfelelő partner?
- Sok éves üzletfejlesztési tapasztalatnak, sok száz vállalati stratégia kialakításának, eredményes piacra lépés tervezésének és végrehajtásának, valamint számos kockázati tőkebefektetési projekt menedzselésének és megvalósításának köszönhetően tudjuk, hogy milyen nehézségek léphetnek fel egy ötlet megvalósítása során, milyen tényezők gátolhatják a növekedést és segítünk előre felkészülni, és ha lehetséges megelőzni ezeket.
- Strukturált folyamat mentén vezetjük végig az Ügyfelet és projektjét, melynek köszönhetően minden lényegi kérdés megválaszolásra, átgondolásra kerül és minden szükséges lépés előre megtervezésre kerül, ezzel maximalizálva a siker esélyét. Természetesen minden projekt más és más, így testre kell szabni a folyamatot, ám tudjuk, hogy minek mikor kell következnie, és határozottan visszük, vezetjük ebbe az irányba a projektet.